پوریم

آن زمان که آدم خلق شد هرگز در این فکر نبود,روزی خواهد آمد که باید زمین را ترک گوید

پوریم

آن زمان که آدم خلق شد هرگز در این فکر نبود,روزی خواهد آمد که باید زمین را ترک گوید

הערות XIII (یاداشت سیزدهم)

אני . כי אני כותב את זה, היא עדות המראה. אני תמיד אוהב את כל האנשים בעולם. האדם היחיד בחיים שלי אני אוהבת אותך. אלוהים הוא לאחר של אביה.
אהבה היא המתנה הגדולה ביותר שאלוהים נתן לבני אדם. אבל כמה זמן זה יכול להיות כמו היקף הפגיעה הגדול ביותר על התבונה האנושית.
אני אחד מהם אכלו את הנזק. כשחזרתי לאיראן. איכשהו לכולם היה מתבונן בי. ובכן, הסיבות הציע את בנו שלו  יום .
יש לי רק בבלוג. עד שאני נפגש עם בחורה. אני לא יודע זה היה טוב או לא לצאת, לעומת זאת, היה טוב אבל לצערי לא לדבוק הבטחתה.
עכשיו היא רוצה לעשות את הבדיקה. באמת רוצה אותו בחיים שלי, אבל לצערי. הפעם לא היה מחויב בדבריו.
היא רצתה את הדברים אני לא מחויב. טעיתי שוב. רציתי לומר כי אני עדיין. . אני רוצה לחזר ליידי לצערי או למזלי הכל התברר.
הילדה מרגישה כל כך טוב. אבל הרבה זה עם זוגות של החייזרים! ובכן, מישהו שאני לא רוצה להיות ככה. הפעם אני, לא שמות שם, אבל אני כותב מכתב פרידה. אני מקווה שהיא תהיה מוצלחת בכל ימי חייו. אני  בחיים לחיות. רק את חיי לנצח אני בצד הנשי!

י"ב הערות (یاداشت دوازدهم)

دوست واقعی در مواقع سختی مشخص میشه!


همه چیز برام روشن شد

ارشا می گفت من باور نمی کردم. منظورم دوستای ارشا هستد.

اونهایی که دوست واقعی ارشا هستند می دونند چی میگم.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازم میام میگم!!!!!!!!